برون سپاری مرکز تماس به علت افزایش پایداری

برون سپاری مرکز تماس به علت افزایش پایداری

پروسه برون سپاری مرکز تماس یکی از انواع پروسه‌های مهم در شرکت‌ها است. این اقدام امروزه به دلیل بالا رفتن تعداد افرادی که در یک شرکت به فعالیت می‌پردازند، بسیار مورد توجه قرار گرفته است. اصلاً به‌صورت کلی، پروسه برون سپاری چیست و چگونه منجر به افزایش پایداری می‌شود؟ در این مطلب با ما همراه باشید تا به‌صورت اختصاصی به توضیح در مورد برون سپاری مرکز تماس و دیگر موارد بپردازیم.

عملکرد برون سپاری مرکز تماس
عملکرد برون سپاری مرکز تماس

بررسی عملکرد برون سپاری مرکز تماس

ارائه یک منبع کاربردی برای مراجعه مشتریانی که با مشکلاتی در استفاده از محصولات یا خدمات مواجه شده‌اند، کار کوچکی نیست. اغلب به‌اندازه کافی، ارائه چنین خدماتی مستلزم سرمایه‌گذاری قابل‌ توجهی در پرسنل، آموزش، تعمیر و نگهداری است؛ به‌غیر از مدیریت مداوم و نرم‌افزار موردنیاز برای پشتیبانی از این فرآیند.

برای شرکت‌هایی که به دنبال مقرون‌به‌صرفه‌تر کردن پشتیبانی مشتری خود هستند، برون سپاری و خدمات پاسخگویی بهترین گزینه است. این روش می‌تواند یک اقدام معتبر باشد و افزایش پایداری با برون سپاری در کسب‌وکار می‌تواند به فروش رونق بخشد.

بررسی افزایش پایداری با برون سپاری

خدمات مرکز تماس برای به‌ حداقل‌ رساندن هزینه‌های سازمان شما و به حداکثر رساندن سود کار می‌کنند. همه این‌ها در عین حفظ و اغلب بهبود رضایت مشتری است. (به نظر این کار هم برای شما و هم برای شرکت خدمات پاسخگویی، فعالیتی برد – برد است.)

راه‌حل برون سپاری که انتخاب می‌کنید به انتظارات، اهداف کلی شرکت و اهداف کسب‌وکار شما بستگی دارد. قبل از انتخاب یک سرویس، انتظارات خود را ارزیابی کنید و مطمئن شوید که برون سپاری را انتخاب می‌کنید که بتواند نیازهای منحصربه‌فرد کسب‌وکار شما را برآورده کند. این موضوع اولین قدم در زمینه افزایش پایداری با برون سپاری است.

برون سپاری، زمانی بهترین کار را انجام می‌دهد و روند افزایش پایداری هنگامی برای شما فعال می‌شود که بتوان آن را مطابق با نیازهای شرکت تنظیم کرد. این کار توسط مرکز تماس توکاتل به‌راحتی فراهم می‌شود. کارشناس تماس حاضر در این مرکز، صفر تا صد افزایش پایداری با برون سپاری را برای کسب‌وکار شما انجام می‌دهد.

مطالعه کنید:  بازاریابی محصول چیست؟ کارکردهای اصلی بازاریابی محصول
مزایای استفاده از برون سپاری تماس
مزایای استفاده از برون سپاری تماس

مزایای استفاده از برون سپاری تماس

برون سپاری تماس مزایای بسیاری را برای شرکت به همراه دارد. اگر مراکز تماس را برون سپاری کنید، موارد زیر تنها برخی از پیشرفت‌هایی هستند که در روند کسب‌وکار خود مشاهده خواهید کرد:

برون سپاری مقرون‌به‌صرفه است

اگر برون سپاری را به ارائه‌دهنده‌ای در عملیات خدمات مشتری متخصص بسپارید، این کار به شما نشان ‌می‌دهد که از یک راه عالی برای ارتقای تصویر برند خود استفاده کرده‌اید. البته ناگفته نماند که این روش همچنین به قابلیت‌های خدمات شما و به‌ حداقل‌ رساندن هزینه‌ها نیز کمک می‌کند. استفاده از مراکز تماس می‌تواند یکی از راه‌های کنترل هزینه‌ها و آزادسازی سرمایه ضروری برای سرمایه‌گذاری در جاهای دیگر باشد.

افزایش سرعت پاسخگویی و مدیریت زمان

این ویژگی یکی از دلایل تأثیرگذار در پایداری با برون سپاری است. یک مرکز تماس داخلی هرگز نمی‌تواند با خروجی خدمات برون سپاری مرکز تماس مطابقت داشته باشد. شرکت‌های برون سپاری مراکز تماس برتر دارای استعدادهای عظیمی از نمایندگان توانمند هستند. این نمایندگان آماده رسیدگی به سؤالات مشتریان با میانگین سرعت بالاتر در پاسخ‌گویی و زمان رسیدگی هستند.

حتی اگر دنبال نمایندگانی برای کمک به پشتیبانی فنی یا پاسخ به سؤالات رسانه‌های اجتماعی باشید این نیاز شما رفع می‌شود. انتقال این خدمات به تیمی باتجربه‌تر، می‌تواند کارآیی تعامل را بهبود ‌ببخشد و احتمال حفظ مشتری را افزایش دهد. به طور خاص، مسیریابی تماس یک راه ساده اما مؤثر برای بهبود سرعت تماس تیم شما است که این کار به‌صورت تخصصی توسط مرکز تماس توکاتل انجام می‌شود و به افزایش پایداری با برون سپاری نیز کمک می‌کند.

توصیه می‌شود اگر در ابتدا راه برای راه‌اندازی یک شرکت هستید و یا چند سالی از فعالیت شما در کسب‌وکارتان می‌گذرد، برون سپاری را در برنامه‌های خود قرار دهید. در واقع یک شرکتی که دارای خدمات مشتری به‌صورت تلفنی است، بدون انجام این کار نمی‌تواند به‌خوبی در این حوزه به فعالیت بپردازد.

مطالعه کنید:  ۵ تکنیک خدمات مشتری که شرکت شما را به موفقیت فوق العاده‌ای می‌رساند.

بالارفتن کیفیت خدمات با برون سپاری

مزیت اصلی افزایش پایداری با برون سپاری مرکز تماس خود به یک شخص ثالث توانا، این است که با این کار تیمی واجد شرایط دریافت می‌کنید که بهترین و تخصصی‌ترین مهارت‌ها را برای کمک به مشتریان خود دارند. اگر تیم داخلی شما مهارت لازم برای ارائه این نوع پشتیبانی اختصاصی را ندارد، برون سپاری می‌تواند این منابع را در یک ‌لحظه فراهم کند.

نظارت و تجزیه‌وتحلیل آسان‌تر

نظارت بر کیفیت تماس‌ها و جمع‌آوری تجزیه‌وتحلیل از ویژگی‌های برتر و مهم برای هر مرکز تماس است. اگر اقدام به برون سپاری تماس به یک نمایندگی کردید، داشتن معیار تجزیه‌وتحلیل تماس‌ها بسیار مفید است. با این معیارها می‌توانید عملکرد این شرکت را به‌دقت زیر نظر داشته باشید. همچنین به نحوه کمک به آنها برای ارتقا فعالیت‌هایشان دست پیدا می‌کنید. این موضوع شما را به افزایش پایداری با برون سپاری بسیار نزدیک می‌کند. تجزیه‌وتحلیل با استفاده از این روش بسیار آسان‌تر و سریع‌تر از استفاده از روش‌های سنتی دیگر است.

نتیجه‌گیری

استفاده از خدمات یک مرکز برون سپاری تماس معتبر می‌تواند مزایای بسیاری را برای کسب‌وکار شما به همراه داشته باشد. این مرکز می‌تواند به‌راحتی افزایش پایداری را برای شما به همراه داشته باشد. هرچه پایداری در شرکت شما رو به افزایش باشد، فعالیت تیمی در کنار یکدیگر به‌راحتی رخ می‌دهد و موفقیت برای حرفه شما سرازیر می‌شود.

با استفاده از عملکرد افراد باتجربه مرکز تماس توکاتل، می‌توانید به‌راحتی افزایش پایداری با برون سپاری را در کسب‌وکار خود مشاهده کنید. علاوه بر تمامی این موارد، برون سپاری مزایای بسیاری با خود به همراه دارد. به‌طورکلی، استفاده از برون سپاری برای کسب‌وکار خود، یعنی قدم برداشتن بر روی پله‌های موفقیت.