خدمات توکاتل، مفید برای شما

خدمات توکاتل، مفید برای شما

برای اینکه متوجه شوید خدمات توکاتل برای شما مفید است یا خیر، پیشنهاد می‌کنیم این صفحه را با دقت بخوانید. اگر سوالی داشتید، می‌توانید با ثبت درخواست مشاوره با ما مطرح کنید تا با شما تماس بگیریم و در این زمینه صحبت کنیم.

خلاصه مطلب:
خدمات توکاتل در حوزه ارتباط با مشتریان است. یا با پشتیبانی از مشتریان، آن‌ها را راهنمایی می‌کنیم یا تماس خروجی (از جنس معرفی و پیگیری و …) برقرار می‌کنیم. اگر قصد برون سپاری تمام یا بخشی از فعالیت‌های خود را دارید، در خدمت شما هستیم. اما زمانی‌که شما تعداد بسیار محدودی مشتری دارید (یعنی تعداد بسیار محدودی تماس و ارتباط دارید) احتمالا توکاتل و سایر مجموعه‌هایی که این خدمات را ارائه می‌کنند، نمی‌توانند به شما کمکی کنند.

خدمات توکاتل برای چه دسته‌هایی مفید است؟

بازاریابی و فروش تلفنی

یکی از مهمترین خدمات توکاتل بازاریابی و فروش تلفنی است. ما می‌توانیم در طراحی سناریو و نوشتن اسکریپت (متن) تماس مشارکت کنیم. اگر دیتابیس تماس مشتریان و مخاطبان کسب‌وکار خود را دارید می‌توانیم از آن برای این نوع تماس‌ها استفاده کنیم اما اگر دیتای مشتریان خود را ندارید، در ادامه با ما همراه باشید.

پشتیبانی

پشتیبانی در هر سطحی که لازم داشته باشید در توکاتل قابل انجام است. شما یا به تعدادی کارشناس تماس نیاز دارید که پاسخگوی تماس‌ها و چت‌ها باشند و مشتری‌ها را راهنمایی کنند یا اینکه به یک منشی نیاز دارید که کارهای دیگری نیز انجام دهد. در هر دو نوع کار می‌توانید روی ما حساب کنید.

نظرسنجی

برای بسیاری از شرکت‌ها و مجموعه‌ها مفید بودن بازاریابی و فروش تلفنی مشخص نیست. بهترین راه این است که این روش را با تعداد شماره‌های کمتری از مخاطبان کسب‌وکارشان تست کنند و چنانچه مفید واقع نشد، خیلی هم متضرر نشوند. مرکز تماس توکاتل امکان تست کردن این روش را برای کسب‌وکارها فراهم می‌کند.

بازاریابی و فروش تلفنی

یکی از مهمترین خدمات توکاتل بازاریابی و فروش تلفنی است. ما می‌توانیم در طراحی سناریو و نوشتن اسکریپت (متن) تماس مشارکت کنیم. اگر دیتاس تماس مشتریان و مخاطبان کسب‌وکار خود را دارید می‌توانیم از آن برای این نوع تماس‌ها استفاده کنیم اما اگر دیتای مشتریان خود را ندارید، در ادامه با ما همراه باشید.​

پشتیبانی

پشتیبانی در هر سطحی که لازم داشته باشید در توکاتل قابل انجام است. شما یا به تعدادی کارشناس تماس نیاز دارید که پاسخگوی تماس‌ها و چت‌ها باشند و مشتری‌ها را راهنمایی کنند یا اینکه به یک منشی نیاز دارید که کارهای دیگری نیز انجام دهد. در هر دو نوع کار می‌توانید روی ما حساب کنید.​

نظرسنجی

برای بسیاری از شرکت‌ها و مجموعه‌ها مفید بودن بازاریابی و فروش تلفنی مشخص نیست. بهترین راه این است که این روش را با تعداد شماره‌های کمتری از مخاطبان کسب‌وکارشان تست کنند و چنانچه مفید واقع نشد، خیلی هم متضرر نشوند. مرکز تماس توکاتل امکان تست کردن این روش را برای کسب‌وکارها فراهم می‌کند.​

پیشنهاد ما برای جمع‌آوری اطلاعات مشتریان

اگر هدف شما انجام بازاریابی و فروش تلفنی است و اطلاعات تماس و شماره تلفن مخاطبان و مشتریان  خود را در دسترس دارید می‌توانید بدون هیچ توقفی، این کار را شروع کنید. اما اگر مانند بسیاری از کسب‌وکارهایی که دیتای مشتریان خود را در دسترس ندارند، شما هم دیتای مشتریان را ندارید ما 3 پیشنهاد برای شما داریم:

1) برخی از سایت‌های اینترنتی در زمینه فروش دیتا فعالیت می‌کنند. معمولا طبق تجربه 40 – 50 درصد از شماره تماس‌هایی که این سایت‌ها به شما ارائه می‌کنند شامل مخاطبان هدف شما است. اما ارزش تست کردن را دارد چون قیمت این دیتاها بالا نیست. البته اگر تمایل داشته باشید منشی مجازی توکاتل می‌تواند شخصا برای شما در اینترنت و گوگل دیتا جمع‌آوری کند.

2) برخی از مشتریان ما ممکن است دیتای شما را داشته باشند. اگر شما نیاز به دیتای آنان داشته باشید، می‌توانیم با آن‌ها صحبت کنیم و اگر موافق بودند شماره تماس مشتریان خود را در اختیار شما قرار می‌دهیم تا مستقیما با آن‌ها تماس بگیرید و برای دریافت دیتا مذاکره کنید. البته ما نیز تعدادی دیتا داریم شاید برای شما مفید باشد…

3) شما می‌توانید ابتدا در تلویزیون یا بسترهای دیگر تبلیغات داشته باشید و مشتریان را ترغیب کنید که به عنوان مثال عدد 1 را به یک شماره خاص پیامک کنند. از این طریق شماره‌هایی که بدست می‌آوردید ارزش بسیار بالایی دارند (چون نرخ فروش بالاتری دارند). به اصطلاح ما، تماس‌ها از سرد به گرم تبدیل می‌شوند.

تضمین توکاتل برای شما

قرارداد عدم افشای اطلاعات

قرارداد عدم افشای اطلاعات

ما از نگرانی کسب‌وکارها در مورد اطلاعات مشتریان‌شان و عدم تمایل آن‌ها برای در دسترس قرار دادن این اطلاعات به افرادی غیر از همکاران خود آگاهیم. به همین دلیل ما برای اطمینان بخشی از حفاظت اطلاعات شما، قرارداد منع عدم افشای اطلاعات منعقد می‌کنیم؛ هرچند عملکرد حرفه‌ای و تعهد ضمانت کار ماست. ما همانطور که اطلاعات سایر مشتریان را در اختیار شما قرار نمی‌دهیم و حداکثر بین دارنده دیتا و درخواست کننده دیتا ارتباط ایجاد می‌کنیم، اطلاعات شما را نیز در دسترس دیگران نخواهیم گذاشت. البته اگر شما در دوره تست هستید، نیازی نیست کل اطلاعات را برای ما ارسال کنید. کافی است تعداد کمی از اطلاعات را، که برای دوره تست استفاده می‌شود، در اختیار ما بگذارید.

ابزارهای سنجش کیفیت عملکرد

ابزارهای سنجش کیفیت عملکرد

بسیاری از مشتریان دائما در مورد میزان نرخ تبدیل به لید یا فروش در بازاریابی و فروش تلفنی سوال دارند. واقعیت این است که نرخ تبدیل کسب‌وکارها با یکدیگر متفاوت است و این نرخ برای ما نیز تا قبل از دوره تست مشخص نیست. یکی از  عوامل موفقیت در این کار عملکرد کارشناسان ماست و عامل مهم‌تر دیگر، جذابیت کسب‌وکار شما برای مخاطبان و مشتریان‌ شما است. ما از کیفیت عملکرد خود اطمینان داریم و برای اثبات این ادعا  نیز ابزارهای متفاوتی برای نظارت شما فراهم کردیم. اگر شما در مورد مفید بودن این نوع بازاریابی تردید دارید، می‌توانید این روش را برای حداقل 500 یا 1000 تماس تست کنید تا بتوانید براساس بازخوردی که دریافت می‌کنید، برای ادامه کار تصمیم‌گیری کنید.